kassa software

Verbeterde efficiëntie met Horeca kassa software

De horeca is een van de industrieën die nooit stilstaat. De meeste horecaondernemingen zijn vaak zes of zeven dagen per week open en het is er dan ook vaak een komen en gaan van mensen. Qua ondernemerschap vereist dit natuurlijk een zogenaamde “hands on” mentaliteit. Er is echter wel iets waar veel horecaondernemers en managers tegenaanlopen en dat is dat sommige zaken van het ondernemerschap er door de drukte nog weleens bij in kunnen schieten.

 

Gelukkig heeft de technologie ook veel vooruitgang geboekt en zijn er tegenwoordig diverse geavanceerde horeca kassa applicaties te vinden die ervoor zorgen dat het bedrijfsresultaat verbetert en er een behoorlijke efficiëntieslag kan worden gemaakt in elke horecaonderneming.

 

De data in het kassasysteem kan op vele manieren gebruikt worden

De kassa is eigenlijk het brein van de horecaonderneming wanneer je bedenkt hoeveel belangrijke data hierin wordt verwerkt. Alle bestellingen worden in het kassasysteem ingevoerd en het is relatief eenvoudig na te gaan welke producten op welke tijden verkocht zijn. Voor het evalueren van het menu kan de data uit de kassa dan ook uitstekend gebruikt worden.

 

Ook wanneer het gaat over het inplannen van het personeel kan de data uit het kassa systeem gebruikt worden om de bezetting aan te passen op de absolute piekdruktes. Een van de grootste voordelen van een modern horeca kassa software systeem, is dat geïntegreerd kan worden met de boekhoudsoftware en je niet meer alles handmatig in de boeken hoeft in te voeren.

Tip: Kassa software horeca – vraag een gratis demo van unTill aan

 

Verminder verspillingskosten en waarborg een snelle service voor gasten

Voorraadbeheer is een belangrijk onderdeel voor veel horecabedrijven. Vooral voor ondernemingen die veel met bederfelijk waar werken, is het belangrijk om altijd de juiste balans te vinden tussen de juiste voorraad en zo weinig mogelijk verspillingskosten. Door gebruik te maken van een geavanceerd kassasysteem kunnen er bestellingsuggesties gedaan worden op basis van het verkocht aantal producten, zodat je altijd op tijd weet wanneer je iets bij moet bestellen.

 

Een ander voordeel is het beter kunnen managen van de wachttijden voor het eten en de dranken. Er kan bijvoorbeeld in elke afdeling een scherm worden geplaatst waarop zichtbaar is hoelang er al op een bestelling wordt gewacht en wat in welke volgorde gemaakt dient te worden om de gast zo snel mogelijk te bedienen.

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.